تبلیغات
فروشگاه من - اسداللهی با «بازاریابی دارویی با رویكرد كاربردی» و «اتو برند» به نمایشگاه می‌آید

اسداللهی با «بازاریابی دارویی با رویكرد كاربردی» و «اتو برند» به نمایشگاه می‌آید

دوشنبه 23 فروردین 1395 07:16 ب.ظ

 
امین اسداللهی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از اتمام ترجمه دو اثر جدید خود خبر داد و اظهار کرد: کتاب «بازاریابی دارویی با رویكرد كاربردی» با ترجمه محمد آقایی، جواد قربانی به زودی منتشر شده و روانه نمایشگاه کتاب امسال می‌شود. صنعت دارو یکی از صنعت‌های پردرآمد در دنیاست و امروزه روی بازاریابی و تبلیغات این صنعت در دنیا فعالیت‌هایی بسیاری انجام شده است.  وی ادامه داد: این کتاب به تشریح روش‌های جدید معرفی دارو به مشتریان و جذب آنها را برای دکترهای داروساز بیان می‌کند. مردم پیش از اینکه بازاریابان آنها را به این صنعت جذب کنند باید به این صنعت متمایل شوند البته به این معنا نیست که مردم خوددرمانی کنند.  اسداللهی افزود: امروز صنعت آرایشی و بهداشتی در ایران و خاورمیانه مخاطبان بسیاری دارد و داروسازان و پزشکان که به دوره‌های MBA‌ دارویی و درمانی تمایل دارند با یادگیری این شیوه‌ها می‌توانند مشتریان زیادی را به این حوزه جذب کنند.    این مترجم حوزه بازاریابی یادآور شد: انتشارات ترمه قرار است این اثر را تا نمایشگاه کتاب آماده کند و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. اسداللهی در بخش دیگری از سخنانش درباره ترجمه کتاب «اتو برند» نیز توضیحاتی داد و گفت: برندسازی در صنعت خودرو اصلی‌ترین موضوع این کتاب است. در این کتاب فرهنگ‌ استفاده مردم از خودرو نیز مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین در کتاب به طور اختصاصی درباره برندهای معروف خودرو چون مرسدس بنز، بی‌ام و، پورشه و... سخن گفته شده و استراتژی‌های فروش آنها تشریح شده است. وی تاکید کرد: این کتاب در سال 2003 منتشر شده و نویسنده آن خود از مشاوران فروش شرکت‌های معروف خودروسازی در دنیاست. انتشارات ایران فردا با حمایت مالی شركت پروشات خودرو شرق نمایندگی ایرتویا این کتاب را روانه بازار نشر می‌کند.

 
دوشنبه 27 شهریور 1396 05:11 ق.ظ
What's up, just wanted to mention, I liked this blog post.
It was helpful. Keep on posting!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر